pw

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Päivi - 2 mars 2011 14:15

Nya mönster ute nu
Ursäkta alla dröjsmål till er som väntat. Nu finns mönster på både pärmomslagen och hexagonduken ute. Under Mina mönster-Löpare...
     
och Mina mönster-Väskor...
  
...finns mer info om dem båda.
Nu till nästa projekt!

Av Päivi - 2 mars 2011 11:59

Igår inhandlades ett Snyggt strykjärn med praktisk väska till. Bra var den dessutom   

  

Jo så var jag ju tvungen att testa den och sydde dessa små hjärtgömmor. Liene hade sytt spets på sina och jag ville ju oxå ha...

  

Annars har förmiddagen gått till Playforia jobb, som är en annan bisyssla för mig. Det är en spelcommunity där jag i huvudsak gör översättningar. Roligt och annorlunda mot att sy.

Nu fortsätter dagen med fotografering och mönsterskrivning.


Kram på er!


Ovido - Quiz & Flashcards