pw

Alla inlägg den 3 mars 2011

Bloppis-annons
Av Päivi - 3 mars 2011 09:38

Söta quiltade grytlappar med applicerade kycklingar, sydda i amerikanska lappteknikstyger! Endast ett exemplar. Eventuell porto tillkommer.

Övrigt (Hem), Säljes - Södertälje (Stockholms län)
Pris:    150:-
Telefon:    0704927243
 

Ufo

Av Päivi - 3 mars 2011 09:13

Städar man i syrummet hittar man ibland (ganska ofta i mitt) ufon som egentligen är nästan klara. Här är ett sånt typexempel ur mina gömmor, sydde fast kantning och gjorde upphängning till dem i tvsoffan igår- varför har man inte gjort det förr???

  

Mönstret är "Fler kycklingar" från förra året, man kan gott anta att de legat till sig ett år med andra ord... Har ett par till mig själv redan så dessa kan köpas, 150:- paret plus 36:- porto. Vid intresse kontakta mig på pw3003@hotmail.se


Hittade även en påskig färdig top till en löpare, det ska jag försöka ge mig på nu.


Kramar Päivi

Ovido - Quiz & Flashcards