pw

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Lek med dragkedjor

Av Päivi - 24 mars 2011 15:46

Sprang på den här intressanta sidan http://www.burdastyle.com/blog/zipper-accessories måste ju provas! Sagt och gjort, den lilla fick bli ett hårband till den stora får vi se. Roligt var det och finns säert hur många sätt som helst att zippa till dem- prova! Blir säkert snygga på väskor eller så med :-)


  

Nu vart ju inte mina lika fina som deras, men övning ger färdighet?


Krama nån du älskar....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Päivi - 30 mars 2011 19:02

När jag började titta på widgets och sånt till denna blogg insåg jag att det går inte- eller är för svårt för mig att komma på hur man gör! Då får det vara... Så därav flyttar jag min blogg till blogspot (mkt enklare verkar det) kom gärna in och hä...

Av Päivi - 30 mars 2011 14:00


Dag tre börjar med den nya valpen, "Hjälms Kung Stefan" numera känd som Choko här hemma... ...(S)katten är mest kaxig mot hunden och hunden respektfull och drar sig mest undan. Men idag när de båda ville vara nära matte såg det ut så här Tur man...

Av Päivi - 28 mars 2011 21:28

Vi har fått en fantastiskt söt familjemedlem idag!!! Uppfödaren har gett han namnet Stefan... men det måste vi nog ändra på    Samma storlek som Skatten har han, här deras första möte Har ni några söta namnförslag???   Svårt att fota det här y...

Av Päivi - 24 mars 2011 12:00


..? Jo det ska jag berätta! Min värsta fiende-JAG- viskade detta i mitt öra och ända tills idag trodde jag på det. Idag har jag motbevisat mig själv och sytt en kjol till Cassandra! Inte helt perfekt, men JAG KAN      Så glöm inte- Vi kan om v...

Av Päivi - 20 mars 2011 14:33


Den här är MIN utbröt han förtjust när den var klar :-D Var tvungen att fråga honom lite försiktigt om han verkligen ville ha en med en rosett på, JA var svaret. Nåja söt är han iaf ;-)   Nu ska jag handbrodera katter! ...

Skapa flashcards